РУБРИКИ
|
Часті питання Wmmail Питання: Що таке вартість аккаунта з оцінки системи на WMmail? Відповідь: Вартість аккаунта з оцінки системи - це параметр, що визначає вартість того чи іншого аккаунта на біржі рефералів. Від цієї вартості відштовхуються багато продавців, виставляючи своїх рефералів на біржу. Цей параметр не є показником активності, і ніяк не впливає на рейтинг користувача. Під час розрахунку даного параметра використовуються практично всі статистичні показники користувача, тому оцінку системи можна використовувати для порівняння різних акаунтів. Адміністрація проекту не викуповує акаунти по розрахованої вартості, а так само може змінити формулу розрахунку цього показника в будь-який момент.
Питання: Що таке біржа рефералів? Відповідь: Біржа рефералів - це спеціальний розділ проекту, де ви можете вибрати і купити рефералу для роботи у своїй команді. Спрямування, представлені на біржі, виставляються користувачами, і, найчастіше, за завищеною ціною. Написавши продавцеві у внутрішню пошту з проханням скинути ціну до певного рівня, ви, швидше за все, отримаєте знижку. Так само, великі продавці, встановлюють автоматичну знижку своїм постійним покупцям. Таким чином, якщо продавець встановив вам знижку в розмірі 10%, то реферал, виставлений на біржу за 10 $, для вас буде коштувати - 9 $.
Питання: Як продати свого реферала на біржі на WMmail? Відповідь: Про те як продати реферала я детально описував в статті Як швидко продати рефералів
Далі вказати вартість рефералу, й опис. Опис буде відображатися в рядку, поряд з вартістю, і грамотно складений опис істотно підвищить ваші шанси на продаж. Складаючи опис можна вказати звідки у вас з'явився даний реферал, скільки він приніс за останній місяць, будує він якісь плани на даному проекті (наприклад, реферал може повідомити по внутрішній пошті про бажання будувати рефмережу). Так само, якщо реферал поїхав у відпустку, і не заходив в акаунт кілька тижнів, про це варто вказати в описі. Якщо продаючий реферал - рекламодавець, то в описі можна вказати скільки у нього активних завдань, яка на них призначена оплата, і як довго він ще планує їх тримати. Якщо ваш реферал - гравець, про це обов'язково потрібно вказувати в описі, бо дана інформація ніяк не відображається на біржі рефералів, і може збити з пантелику потенційного покупця. За додавання рефералу на біржу з вашого рахунку буде списана комісія в розмірі 1 кредиту. Реферал виставляється на біржу на тиждень, після чого буде видалено з неї, і його доведеться виставляти знову. Зроблено це для розвантаження біржі від незатребуваних рефералів.
Питання: Що таке рейтинг? Відповідь: Детально описував в статті На що саме впливає рейтинг на WMmail Рейтинг - це показник активності користувача в системі. Рейтинг нараховується за кожне фінансова дію в системі, і служить для визначення активності користувача. Так само, завдяки високому рейтингу ви отримаєте більшу довіру від користувачів і рекламодавців. Наприклад, виконавши завдання, рекламодавець буде менше чіплятися до користувача з високим рейтингом, бо він з меншою ймовірністю його обдурить. Теж стосується і користувачів: вони швидше виконають завдання рекламодавця з великим рейтингом, ніж завдання рекламодавця-новачка. Адже останній може просто не заплатити, а рекламодавець з великим рейтингом дорожить своєю репутацією.
Питання: Які завдання краще виконувати і за скільки? Відповідь: Почати слід з того, що всі типи завдань на проекті однаково вигідні, і справа лише в особистих смакових відмінностях між користувачами. Я раджу виконувати завдання з різних категорій, і не обмежувати себе тільки одній конкретній. Адже часто зустрічаються реєстрації, які виконати можна набагато швидше клікове завдання, або голосування з оплатою в кілька разів більше ваших звичних «гонорарів».
Краще всього вибрати вільний день, і присвятити його на виконання завдань різних цінових і тимчасових категорій, додаючи сподобалися вам завдання до списку «обраного» або «рекомендованого». Багато користувачів записують вподобані завдання в текстовому документі, щоб у потрібний момент мати можливість відправити їх своїм рефералам, або самим знайти потрібне завдання. На рахунок вартості завдань. Я раджу не робити клікові завдання вартістю нижче 2х центів, бо це попросту не окупає витрачений час, та й з високооплачуваними завданнями зараз проблем немає. Завдання з реєстрацією - не нижче 3-4х центів, залежно від складності та швидкості виконання. Завдання з активної реєстрацією не повинно коштувати менше 10-15 центів. Автооплачувані завдання можуть коштувати від 1 цента, тому що у цій категорії зібрані завданнях різних типів - від голосування до реєстрації з активністю. На рахунок опису. Вибирайте для себе завдання з мінімальною кількістю тексту в описі. Якщо це клікове завдання - в описі має бути вказано лише те, скільки зробити переходів по сайту, скільки кліків, скільки часу провести на сайтах, і що до звіту. Все інше - вода, яка абсолютно нам не потрібна, і лише забирає наш час. Так само відбувається і в завданні інших категорій. Все, що має бути зазначено в описі - що зробити, і що надіслати до звіту. Якщо рекламодавець приписує внизу загрози, на кшталт «відмовляю, якщо не буде всіх посилань» або «перевіряю все строго, халявщики не пройдуть», або, ще гірше, починає загрожувати вам - обходьте таке завдання стороною, а рекламодавця заносите в чорний список. Пам'ятайте - не ви потребуєте рекламодавців, а вони в вас! Докладніше про виконання завдань дивіться в меню - Виконання завдань
Питання: Навіщо потрібні кредити? Відповідь: Кредити потрібні для виставлення рефералів на біржу, переказу коштів усередині системи (за допомогою пін-коду), для ігор (сапер, хрестики-нулики, або дуель), виконання завдань з переводом кредитів, а також для роздачі «халяви» в розділах спілкування.
Питання: Що таке «так», що означає «клікнути по таку»? Відповідь: Так.ру - це контекстна партнерська програма. Вона розташовується на сайті в окремо блоці - «Сплачена реклама». Якщо в завданні зазначено «клікнути по таку» - вам потрібно перейти за будь-якої посиланням, що знаходиться під написом «Оплаченая реклама». На саму напис клікати не потрібно, вона веде на сайт самої партнерки. Клікати бажано по самій верхній посиланню (першої, після «оплаченої реклами»), тому що за такий клік рекламодавець отримає максимальну винагороду.
Питання: Що означає фраза «Кликати НЕ барабанчиком»? Відповідь: Фраза «Кликати не барабанчиком» означає, що переходити по рекламному посиланню потрібно лівою кнопкою миші, а не центральною. Барабанчиком в даному випадку «обізвали» коліщатко в центрі миші. Настійно рекомендую клікати виключно лівою кнопкою миші по рекламних посиланнях, тому що кліки, вчинені барабанчиком, найчастіше не зараховуються партнерською програмою, і злий через відсутність оплати за клік рекламодавець, може відмовити вам в оплаті завдання, навіть якщо ви надасте всі посилання.
Запитання: Як розмістити відео та фото в темі альтанці на WMmail? Відповідь: Для розміщення відеозаписів на сайті був введений спеціальний тег [video]. Якщо ви ходите додати відеозапис з своїй темі в альтанці, вам потрібно додати до повідомлення наступний текст: [video] http://www.youtube.com/watch?v=xxx [/ video], де «http://www. youtube.com / watch? v = xxx »- посилання на ваше відео. Розмістити у своїй темі зображення можна за допомогою спеціального сайту - www.wallmaker.ru / wmpic. Після додавання зображення на хостинг, вам буде надана посилання, за допомогою якої ви зможете додати зображення до мого повідомлення.
Питання: Що таке золотий фонд на WMmail? Відповідь: "Золотий фонд" - це спеціальна категорія в розділі «Питання-відповідь», де зібрані найпопулярніші і самі затребувані, на думку адміністрації сайту питання. Практично всі питання в даній категорії мають правильну відповідь, закриті для обговорення, і носять лише інформативний характер. Розділ у стадії безперервного наповнення, і, якщо ви задасте актуальне питання, то цілком імовірно його теж додадуть до «Золотого фонду». Дерзайте!
|
|
|
   ТОП-10 МАТЕРІАЛІВ
|