Зовнішня оптимізація сайту, способи зовнішньої оптимізації.
Заробіток в інтернеті

   РУБРИКИ

Перейти на головну Webmoney Заробіток в інтернеті Гроші і успіх Безкоштовне в мережі Вконтакте Все про комп'ютери Все про покер Створення сайту Seo-розділ Загальні
Система Orphus

   РЕКОМЕНДУЮ

Реєстрація в Webmoney Заробіток на кліках Робота на SEOsprint Заробіток на групах Вконтакте Заробіток голосів в Вконтакте Заробіток на Facebook Заробіток Вконтакте Заробіток на Wmmail Заробіток в соц. мережах Як заробити студенту Як залучити рефералів

   КОРИСНО ПЕРЕГЛЯНУТИ

Реєстрація в Webmoney Заробіток на кліках Заробити WMZ Заробіток на Wmmail Виконання завдань Як заробити електронні гроші Заробіток Вконтакте Заробіток Яндекс Грошей Заробити Webmoney Заробіток на написанні текстів Потратити Webmoney Робота на SEOsprint Заробити гроші на QIWI Заробити WMR Як заробити гроші Заробіток на групах Вконтакте Заробіток на Facebook Заробіток голосів в Вконтакте


   ІНТЕРНЕТ НОВИНИ

Пошукові системи Соціальні медіа Платіжні системи Хостинг Доменні імена Різне

Опубліковано:  15:10, 17 Квітня 2015, В категорії:  SEO-Розділ,  Переглядів:   530

Зовнішня оптимізація


Отже, закінчилися роботи по внутрішній оптимізації, і прийшов час приступати до зовнішньої оптимізації. Зовнішня оптимізація полягає в роботі з пошукачами, тематичними каталогами, біржами посилань та іншими сервісами з метою нарощування зовнішньої посилальної маси. Це все потрібно для просування сайту по цільових запитах і збільшення його авторитетності, бо кількість і якість посилань, які ведуть на ресурс, має величезне значення. Від правильної роботи з нарощування посилальної маси на просувний ресурс залежить успіх просування - положення сайту на першій сторінці видачі пошукових систем по потрібних запитах.

 

 

зовнішня оптимізація сайту - нарощування посилальної маси


Відомо, що пошукові системи визначають відповідність сторінки пошуковому запиту - це відповідність називається релевантність. Що б визначити цю саму релевантність, пошуковий робот аналізує вміст сторінки: текст, щільність і вага ключових слів, теги, в яких вони знаходяться і інші показники. На щастя, майже всі ці параметри доступні господареві ресурсу.

Але, на жаль, конкуренція за високі позиції надзвичайно велика і аналізу тільки текстового вмісту сторінки для пошукової системи недостатньо. Це обґрунтовано тим, що дуже велика кількість сторінок оптимізовані під популярні запити та пошукова система просто не може зробити об'єктивний вибір. І тому у кожної пошукової системи є свій власний алгоритм підрахунку важливості сайту в цілому і кожної окремої сторінки.

Яндекс використовує поняття індекс цитування (ІЦ), зважений індекс цитування (ВІЦ) та тематичний індекс цитування (ТІЦ). Індекс цитування - це деяке абсолютне значення важливості сторінки, з його допомогою оцінюється популярність ресурсу. Тематичний індекс цитування (ТІЦ) - розраховується для сайту в цілому, він показує авторитетність ресурсу щодо інших, близьким за тематикою. ТІЦ формується шляхом підрахунку сайтів, що посилаються на вас. Зважений індекс цитування - це відносне значення, яке показує наскільки популярна конкретна сторінка в порівнянні з популярністю інших сторінок в Інтернеті.

Google використовує поняття PR (PageRank) для визначення порядку виведення результатів пошуку.
PageRank- це числова величина - міра "важливість" сторінки в системі Google. Вона залежить від числа зовнішніх посилань на дану сторінку і від їх ваги (важливості). Іншими словами від кількості і якості посилань. PageRank - це алгоритм розрахунку авторитетності сторінки, використовуваний пошуковою системою Google.

Отже, як ми вже зрозуміли, зовнішня оптимізація - це робота із зовнішніми посиланнями, вона так само звана зовнішнім посилальним ранжированием. До питання посилання ранжирування необхідно підходити дуже серйозно. При роботі із зовнішнім посилальним ранжированием краще використовувати традиційні методи розкрутки, які не суперечать правилам пошукових систем. Способи зовнішньої оптимізації включають в себе постійну публікацію нової інформації та цікавих матеріалів на сайті, реєстрацію в пошукових системах, правильну реєстрацію в каталогах, обмін посиланнями з популярними і якісними сайтами, використання контекстної реклами в інтернеті для отримання цільових відвідувачів.

 


Ще матеріали:
Заробіток на написанні казок для дітей, Об'єм казки
Заробляти на прочитанні листів, вид заробітку
Заробіток на торрентах
Організувати заробіток на відповідях
Де знайти рефералів, знайти рефералів, Заробіток на рефералах
avatar

   ТОП-10 МАТЕРІАЛІВ

Заробіток на Facebook Заробіток на кліках Як відключити рекламу Заробити голоса Вконтакте Заробіток в соц. мережах Як заробити в інтернеті Заробіток на Форексі Де рекламувати сайт Безпека Webmoney Поради новачкам Як заробити студенту Як залучити рефералів

   З ЧОГО ПОЧАТИ

1. Реєстрація в Webmoney 2. Заробіток на кліках 3. Заробіток на Wmmail 4. Робота на SEOsprint 5. Робота на Seo-fast 6. Заробіток Вконтакте 7. Заробіток на Facebook 8. Заробіток в соц. мережах 9. Заробіток на текстах

   ОСТАННІ ДОДАНІ МАТЕРІАЛИ

Заробляти в інтернеті Як оплатити кредит Як зайти в BIOS? Який роутер купити? Немає звуку на комп'ютері Заробляти без освіти Тормозить інтернет Що таке cookies? Тормозить браузер