РУБРИКИ
|
Опубліковано:  00:49, 08 Травня 2015, В категорії: Загальні, Переглядів: 1363
Як викликати позитивне враження у замовника
Заробіток в інтернеті і фріланс це тісно пов'язані поняття, до яких проявляється все більший інтерес з боку користувачів всесвітньої павутини.
Багато людей хотіли б отримати місце роботи, яке не буде супроводжувати необхідністю виходити з дому, але в той же час віддалений вид заробітку супроводжується масою нюансів.
Один з основних нюансів, це самостійний пошук клієнтів та їх мотивація на використання ваших послуг. Як показує практика, далеко не всі фрілансери мають достатньо замовлень, щоб отримувати очікувану заробітну плату.
Проблема полягає не тільки в тому, що пошук замовників складний і постійно відбувається тиск конкуренції, а й у тому, що фрілансери просто не вміють привертати увагу потенційного клієнта. Як викликати позитивне враження у замовника?
Спілкування з замовником
Для цього існує кілька способів:
- Резюме та портфоліо є одним з найкращих засобів впливу на потенційного замовника. Оцінюючи ваші навички та приклади робіт, кожен роботодавець зможе зробити власні висновки про необхідність співпраці з вами.
Тут дуже важливо представити найкращі роботи і скласти повне резюме, що викличе довірчі відносини до вас;
- Деяка робота в інтернеті вимагає залучення грамотних фахівців, і якщо ви є таким і у вас є документи, що підтверджують ваш професіоналізм, обов'язково уявіть їх замовнику. Сюди можна включити, диплом про освіту, документи про проходження курсів, та інші атестаційні папери;
- Щоб ваш замовник зацікавився вашою діяльністю, і спостерігав вашу готовність до виконуваної роботи, уявіть йому заготовки. У кожного досвідченого фрілансера є власні заготовки, які систематично збираються за рахунок відхилення замовлень або прояви творчого потенціалу у вільний час;
- При спілкуванні з замовником, намагайтеся писати без помилок і використовуйте «розумні» слова. Оцінивши рівень ваших знань і грамотність, замовник вже зможе переконатися у вашому професіоналізмі, що і стане головною причиною його вибору;
- Навіть якщо вам абсолютно не цікавий проект, який у вас можуть замовити, створюйте ілюзію власної зацікавленості. Пропонуйте замовнику різні рішення виконуваного проекту та супроводжуйте їх домислами про те, як це важливо.
Таким чином, замовник вирішить, що ви зацікавлені у створенні дійсно якісної роботи і буде з вами співпрацювати.
Викликати позитивне враження у замовника не так просто, адже кожна людина індивідуальна і в деяких випадках, буває дуже складно мотивувати їх на співпрацю.
У всякому разі, використовуючи дані способи, ви зможете вплинути на рівень замовлень, а відповідно і збільшите власний дохід.
Рекомендую для перегляду:
Як зробити коротке посилання?
|
|
|
   ТОП-10 МАТЕРІАЛІВ
|