Заробіток в інтернеті

   РУБРИКИ

Перейти на головну Webmoney Заробіток в інтернеті Гроші і успіх Безкоштовне в мережі Вконтакте Все про комп'ютери Все про покер Створення сайту Seo-розділ Загальні Здоров'я

   РЕКОМЕНДУЮ

Реєстрація в Webmoney Заробіток на кліках Робота на SEOsprint Заробіток на групах Вконтакте Заробіток голосів в Вконтакте Заробіток на Facebook Заробіток Вконтакте Заробіток на Wmmail Заробіток в соц. мережах Як заробити студенту Як залучити рефералів

   КОРИСНО ПЕРЕГЛЯНУТИ

Реєстрація в Webmoney Заробіток на кліках Заробити WMZ Заробіток на Wmmail Виконання завдань Як заробити електронні гроші Заробіток Вконтакте Заробіток Яндекс Грошей Заробити Webmoney Заробіток на написанні текстів Потратити Webmoney Робота на SEOsprint Заробити гроші на QIWI Заробити WMR Як заробити гроші Заробіток на групах Вконтакте Заробіток на Facebook Заробіток голосів в Вконтакте


   ІНТЕРНЕТ НОВИНИ

Пошукові системи Соціальні медіа Платіжні системи Хостинг Доменні імена Різне

Опубліковано:  19:11, 16 Травня 2013, В категорії:  SEO-Розділ,  Переглядів:   2094

Розсилка листів, масова розсилка листів


Розсилка листів - геніально і просто! Масова розсилка листів - безумовно прояв цього феномена. Поштовий маркетинг є одним з найбільш ефективних способів ведення бізнесу в Інтернеті.

Розсилка листів, масова розсилка листів


Правильно організована розсилка листів може принести досить значний дохід вашому бізнесу. І багато гуру Інфобізнес рекомендують починати саме з масової розсилки листів.

Ви створили свою розсилку листів і у вас є сторінка в Інтернеті, на якій розміщена передплатна форма цієї самої розсилки. Ви даєте рекламу в AdWords Google або Директ Яндекс, завдяки якій ваш потенційний клієнт, потрапляючи на вашу цільову сторінку, заповнює передплатну форму і стає вашим передплатником.

Після чого ваша масова розсилка листів починає вас зближувати з вашою аудиторією. Коли автоматична серія листів закінчується, Ви можете запропонувати своїм передплатникам періодичну розсилку листів. Таким чином бути з аудиторією в контакті на постійній основі. Що це вам дає, пояснювати не треба - будь-який бізнес будується на клієнтах і партнерах. Все це просто і зрозуміло, але є одне але ...

Чи знаєте Ви, як зробити так, щоб ваш передплатник читав ваші листи «від корки до корки» і слідував вашим рекомендаціям в них? Знаєте, як зробити так, щоб ваш підписався клієнт не тягнув до клавіші «Delete» через кілька секунд після побіжного перегляду вашого листа, а може бути і тільки його теми?

Приступ цікавості


Перше, що ви повинні забезпечити - це спровокувати «напад цікавості» у вашого читача масової розсилки листів. Єдиний спосіб досягти цього - швидко продемонструвати потенційному покупцеві, що якщо він прочитає ваш лист то він:

дізнається, як вирішити йому свою давню проблему;
дізнається що-небудь важливе для нього або навіть щось чудове;
розпрощається з якою-небудь неприємністю;
заощадить або ж заробить гроші;
отримає який-небудь бонус або подарунок ...

Одним словом, Ви повинні достатньо швидко дати зрозуміти вашому клієнтові, що він отримає те, що шукав, прочитавши ваш лист. Це правило повинне виконуватися щодо кожного вашого листа розсилки. Сила цікавості - потужний інструмент і важливо вміти ним користуватися. Але головне при цьому не забувайте про те, що хвилює вашого потенційного покупця. І фокусуватися на вирішенні його проблем.

Тема = короткий зміст


Тема листа дуже важливий момент у використанні цікавості клієнта. У ній Ви повинні надати короткий зміст листа, але не розкривати всієї суті про що, піде мова. При складанні теми і самого листа не варто використовувати занадто «гучних» і малозрозумілих вашому читачеві слів. Не засипте його різними закликами до тих чи інших дій, не увійшовши з ним у діалог і не розповівши йому про головні переваги вашої пропозиції.

Персоналізація


Починайте ваші листи у поважній формі, як би залучаючи вашого читача в розмову:

Здравствуйте, [ім'я передплатника], з Вами Іван Лежнев і я хочу представити вашій увазі, тільки що протестований мною, новий спосіб створення додаткового потоку відвідувачів на ваш сайт за допомогою соціальних мереж ...... я буду радий поділитися з Вами своїми секретами і навчити Вас деяким прийомам ефективного спілкування в соціальних мережах ...

Починайте всі ваші листи подібним чином, і ваш читач обов'язково прочитає кожне ваше лист незалежно від того, що ви йому продаєте.

Швидко і об'ємно про головне


Далі слід пояснити читачеві вашої розсилки листів у чому, суть справи. І зробити це якомога швидше. Тут, підігрітому цікавістю клієнту, Ви повинні будете переконливо продемонструвати, що ваше комерційну пропозицію саме те, що він шукав. І пам'ятайте, не варто захоплюватися надміру описом вашого товару чи послуги. Сконцентруйтеся на бажаннях і проблемах вашого передплатника. Його не цікавить ваш товар, продукт, послуга. Він стурбований власними проблемами, потребами, прагненнями і страхами.

Заклик до дії


Останнє, що потрібно зробити - сказати, що повинен зробити ваш передплатник і чому він повинен це зробити прямо зараз. Надайте йому на це вагомі причини, які будуть переконливі для нього. Найпоширенішими зазвичай є наступні причини:

веб-сторінка, на яку ви запрошуєте підписника, незабаром перестане існувати;
бонуси з вашої пропозиції будуть видалені;
ціна буде іншою;
ваш варіант ....

Одним словом сказати те, що переконає його зробити це прямо зараз.

Ваша масова розсилка листів повинна складатися з оптимальної кількості листів. Це може бути послідовна серія листів від 5 до 30 листів. Я позначив мінімум і максимум, визначте їх кількість самостійно. Якщо це можливо налаштуйте вашу розсилку листів так, щоб листи приходили щодня в один і той же час.

І кілька порад щодо оформлення листів масової розсилки. Не пишіть занадто довгих листів і довгих абзаців. Між абзацами залишайте порожню розділову рядок - такий лист буде простіше читати. В одному листі одне питання, одна єдина тема.

Если требуется разместить в письме ссылки, размещайте только одну ссылку, можно в нескольких местах текста — в начале, в средине и в конце. Составляйте письма в обычном текстовом формате.

І пам'ятайте, кожен лист вашої розсилки листів має нести якусь практичну цінність для вашого передплатника.

Ефективних поштових розсилок і зростання ваших продажів!


   ТОП-10 МАТЕРІАЛІВ

Заробіток на Facebook Заробіток на кліках Як відключити рекламу Заробити голоса Вконтакте Заробіток в соц. мережах Як заробити в інтернеті Заробіток на Форексі Де рекламувати сайт Безпека Webmoney Поради новачкам Як заробити студенту Як залучити рефералів

   З ЧОГО ПОЧАТИ

1. Реєстрація в Webmoney 2. Заробіток на кліках 3. Заробіток на Wmmail 4. Робота на SEOsprint 5. Робота на Seo-fast 6. Заробіток Вконтакте 7. Заробіток на Facebook 8. Заробіток в соц. мережах 9. Заробіток на текстах

   ОСТАННІ ДОДАНІ МАТЕРІАЛИ

Заробляти в інтернеті Як оплатити кредит Як зайти в BIOS? Який роутер купити? Немає звуку на комп'ютері Заробляти без освіти Тормозить інтернет Що таке cookies? Тормозить браузер