РУБРИКИ
|
Опубліковано:  00:45, 23 Травня 2013, В категорії: SEO-Розділ, Переглядів: 1490
SEO рерайтинг
Не так давно, я почув таке поняття, як SEO рерайтинг, і для більшості користувачів, стає все ясно, прочитавши заголовок.
Але SEO рерайтинг, це дійсно відмінний варіант отримання маси якісного контенту. Оптимізація сьогодні, є одним з головних факторів якісного сайту, і кожна стаття на майданчику, повинна бути оптимізована.
SEO тексти
Звідси і з'явився цей термін, що означає переписаний текст своїми словами з впровадженням SEO. Такий рерайт відрізняється від звичайного тим, що при його написанні, використовуються ключові слова, маркуються і нумеруються списки, виділяються заголовки і т.д.
Займаючись створенням такого матеріалу, рерайтеру буде потрібно володіти певним рівнем знань про SEO, тому що в іншому випадку, він може лише знизити якість своїх робіт.
Якщо ви колись працювали рерайтером і переписували статті на тему оптимізації сайтів, то така робота просто створена для вас. Навчитися грамотно, писати SEO тексти, це навчитися заробляти в інтернеті, адже замовників таких статей можна буде знайти де завгодно.
По можливості, перед тим як застосовувати якісь ключові слова, обов'язково порадьтеся з замовником або попросіть його, надати вам необхідний матеріал. Не забувайте, що концентрація ключових слів, не повинна перевищувати загальноприйнятих показників у вигляді 5-7% від обсягу всієї статті.
Плюсом SEO рерайтинга, є низька вартість та висока якість текстів. Досить часто доводилося спостерігати картину, що виконавши глибокий рерайт і оптимізуючи текст під пошукові системи, веб майстра займали позиції у видачі, значно вище, ніж джерело їх матеріалу.
Так само SEO рерайтинг, це відмінна можливість для рерайтерів, збільшити власний дохід і стати більш кваліфікованим працівником, тексти якого будуть купуватися набагато швидше.
До мінусів цього виду діяльності, можна віднести все те, що відрізняє звичайний рерайт від копірайтингу, зокрема, відсутність унікальності думок, переданих в тексті.
|
|
|
   ТОП-10 МАТЕРІАЛІВ
|