РУБРИКИ
|
Опубліковано:  17:11, 14 Травня 2013, В категорії: Створення сайту, Переглядів: 1248
Як виконати внутрішню оптимізацію сайту
Доброго часу доби, дорогі читачі блогу. Слідом за статтею про зовнішню оптимізацію прийшла майже відразу стаття про внутрішню оптимізацію. Звичайно, вступна. Буде продовження. Отже, починаємо.
Правильна Внутрішня оптимізація сайту Внутрішня оптимізація сайту це робота з "дрібними" деталями усередині сайту. За допомогою правильної внутрішньої оптимізації можна вивести сторінки сайту в ТОП за різними запитами, при цьому, навіть не купуючи посилання. Внутрішня оптимізація - важлива частина роботи над сайтом і без неї сайт не потрапить в ТОП, а значить, відвідуваність сайту буде мала.
Для початку внутрішньої оптимізації потрібно підібрати ключові слова і проаналізувати, які сторінки виводить пошукова система за даними запитам. Наприклад, якщо по вашим запитам виводяться тільки другорядні сторінки, то вам так само, слід просунути одну з ваших другорядних сторінок. Якщо виводяться головні, то головну.
У випадку якщо ваш сайт існує досить давно, то можна вибрати самі релевантні сторінки за допомогою Яндекса. Це зробити дуже просто, потрібно набрати в пошуковик потрібний запит та адресу вашого ресурсу. Найперша сторінка у видачі та буде самої релевантною сторінкою.
Для правильної внутрішньої оптимізації грає деяку роль код сайту, тому його потрібно обов'язково почистити. Чистка коду потрібна для швидкого завантаження сайту.
У тезі title (заголовку сторінки) повинні міститися ключові слова, але вони не повинні бути перераховані по порядку. Не забувайте, що сайт ми створюємо для людей і тому потрібно, щоб назва була читаемо. Для внутрішньої оптимізації важливо, що б кожна сторінка мала різні написи title з ключовими словами кожної сторінки. Не потрібно робити на всіх сторінках однакову напис у title, тому що це впливає на просування в пошукових системах.
Так само на просування вашого сайту впливає текст в тезі Description. Хоча вплив цього тега зовсім не великий, але все-таки слід звернути увагу на цей тег, якщо ви хочете опинитися у видачі хоча б на перших 10-ти місцях.
При внутрішній оптимізації можна користуватися тегом Strong, виділяючи жирним шрифтом ключові слова. Це надає їм невелику вагу для пошукачів, але не можна використовувати цей тег часто, оскільки текст повинен бути читаємо для відвідувачів.
Одну з важливих ролей при внутрішній оптимізації відіграє інформація, текст на сторінках. Краще використовувати унікальні тексти, ніж змінені (тобто краще використовувати копірайт, ніж рерайт, хоча в багатьох випадках і рерайт дуже якісно буває зроблено, тому тут 50 на 50, головне щоб унікальність була від 92% по адвего або будь-який інший системі перевірки унікальності тексту ).
Перелінковка Одна з найкращих способів внутрішньої оптимізації сайту - це перелінковка. Правильно використовуючи цей спосіб внутрішньої оптимізації, ви можете потрапити в ТОП 10 за запитами в пошуковій системі, зовсім не використовуючи грошові кошти. Ви можете по-різному облінкований сторінки, наприклад, використовуючи блок "Схожі записи". Складайте карту сайту, додавайте нові розділи, посилайтеся зі сторонніх сторінок сайту на головну. Є багато варіантів облінкований сайт. Детальніше про деякі ми поговоримо в наступних статтях. Перелінковка сторінок додасть їм вага, що допоможе вивести в ТОП, а так само може підняти PR вашого сайту. Помічено, що Google любить добре отлінкованние сайти.
Звичайно, для того щоб провести хорошу внутрішню оптимізацію сайту, можна скористатися послугами досвідчених веб-майстрів, але хіба не краще все спробувати зробити самому і отримати досвід в просуванні сайту?
На цьому, мабуть, я закінчу статтю про внутрішню оптимізацію. Не велика вступна стаття. Повторюся, продовження буде і буде ще досить багато цікавих статей з приводу внутрішньої оптимізації. Ця ознайомча, назвемо її так. Спасибі за увагу і удачі вам.
|
|
|
   ТОП-10 МАТЕРІАЛІВ
|