Зовнішня оптимізація
Отже, закінчилися роботи по внутрішній оптимізації, і прийшов час приступати до зовнішньої оптимізації. Зовнішня оптимізація полягає в роботі з пошукачами, тематичними каталогами, біржами посилань та іншими сервісами з метою нарощування зовнішньої посилальної маси. Це все потрібно для просування сайту по цільових запитах і збільшення його авторитетності, бо кількість і якість посилань, які ведуть на ресурс, має величезне значення. Від правильної роботи з нарощування посилальної маси на просувний ресурс залежить успіх просування - положення сайту на першій сторінці видачі пошукових систем по потрібних запитах.
Відомо, що пошукові системи визначають відповідність сторінки пошуковому запиту - це відповідність називається релевантність. Що б визначити цю саму релевантність, пошуковий робот аналізує вміст сторінки: текст, щільність і вага ключових слів, теги, в яких вони знаходяться і інші показники. На щастя, майже всі ці параметри доступні господареві ресурсу.
Але, на жаль, конкуренція за високі позиції надзвичайно велика і аналізу тільки текстового вмісту сторінки для пошукової системи недостатньо. Це обґрунтовано тим, що дуже велика кількість сторінок оптимізовані під популярні запити та пошукова система просто не може зробити об'єктивний вибір. І тому у кожної пошукової системи є свій власний алгоритм підрахунку важливості сайту в цілому і кожної окремої сторінки.
Яндекс використовує поняття індекс цитування (ІЦ), зважений індекс цитування (ВІЦ) та тематичний індекс цитування (ТІЦ). Індекс цитування - це деяке абсолютне значення важливості сторінки, з його допомогою оцінюється популярність ресурсу. Тематичний індекс цитування (ТІЦ) - розраховується для сайту в цілому, він показує авторитетність ресурсу щодо інших, близьким за тематикою. ТІЦ формується шляхом підрахунку сайтів, що посилаються на вас. Зважений індекс цитування - це відносне значення, яке показує наскільки популярна конкретна сторінка в порівнянні з популярністю інших сторінок в Інтернеті.
Google використовує поняття PR (PageRank) для визначення порядку виведення результатів пошуку.
PageRank- це числова величина - міра "важливість" сторінки в системі Google. Вона залежить від числа зовнішніх посилань на дану сторінку і від їх ваги (важливості). Іншими словами від кількості і якості посилань. PageRank - це алгоритм розрахунку авторитетності сторінки, використовуваний пошуковою системою Google.
Отже, як ми вже зрозуміли, зовнішня оптимізація - це робота із зовнішніми посиланнями, вона так само звана зовнішнім посилальним ранжированием. До питання посилання ранжирування необхідно підходити дуже серйозно. При роботі із зовнішнім посилальним ранжированием краще використовувати традиційні методи розкрутки, які не суперечать правилам пошукових систем. Способи зовнішньої оптимізації включають в себе постійну публікацію нової інформації та цікавих матеріалів на сайті, реєстрацію в пошукових системах, правильну реєстрацію в каталогах, обмін посиланнями з популярними і якісними сайтами, використання контекстної реклами в інтернеті для отримання цільових відвідувачів.
|