Оптимізація під Google - Google оптимізація
На сьогоднішній день пошукова система Google є найбільш значною. У цього пошукача в наявності своя система ранжирування сайтів за популярністю, вона називається Google PR. Просування сайту в Google характеризується високою швидкістю індексації сторінок і посилань, з чого випливає швидкість появи ресурсу в пошуковій видачі.
Google оптимізація є невід'ємною частиною SEO-оптимізації і відрізняється хорошим зворотним зв'язком, так як пошукова машина дуже швидка. Якщо дії були неправильними, це відразу ж стане ясним, результати можна буде побачити практично протягом одного тижня, тому що пошукова система дуже швидко індексує нові сторінки сайту.
Оптимізація під Google підрозумовує, що потрібно зробити сайт привабливим для пошуковика і пошукових роботів. Для досягнення цієї мети, потрібно провести ряд робіт по внутрішній оптимізації та зовнішньої оптимізації .
Унікальний контент. Необхідно забезпечити сайт унікальним контентом, причому цей самий контент повинен оновлюватися тричі на тиждень, в ідеалі, звичайно, щоденне оновлення.
Унікальні заголовки і мета-теги. Слід наділити унікальними заголовками і мета-тегами сторінки сайту. Треба обробити кожну сторінку сайту.
Карта сайту. Потрібно додати карту сайту, яка сприяє прискоренню процесу індексування сторінок, якнайшвидшому знаходженню пошукачем змін цих сторінок, швидшому потраплянню ресурсу в результати пошукової видачі Google.
Безперебійний хостинг. Важливо забезпечити налагоджений безперебійний хостинг. Слід переконатися, що сервер працює показує Google Webmaster tools.
Перелінковка сайту. Слід упевнитися, що на сайті немає неунікального продубльованого контенту на різних URL'ах. Це потрібно щоб весь унікальний контент був проіндексований, адже чим більше сторінок з однаковим контентом індексує робот, тим менше часу у нього на унікальні.
Завантаження сторінок. Потрібно протестувати завантаження сторінок сайту, а саме швидкість цієї завантаження. І якщо сторінки або документи вантажаться довго, то велика ймовірність того, що пошуковий робот просто-напросто піде з сайту і можливо повернеться туди ще не скоро.
Посилальна маса. Важливо контролювати кількість посилань, потрібно стежити, щоб на сайт вело якомога більше посилань з сайтів, які цінуються пошуковою системою Google і які регулярно відвідуються пошуковим роботом.Виконавши ці нескладні роботи, можна самостійно провести оптимізацію під Гугл.
|