Що таке SEO і SEO-оптимізація?
Якщо у вас є свій власний сайт, то вам просто необхідно знати про SEO. Хочете залучити на сайт більше відвідувачів, щоб мати можливість продемонструвати їм свої товари та послуги або ж просто заробити в інтернеті? Це бажання здійсненно! Єдине, що для цього потрібно - просунути сайт в ТОП-10 видачі пошукових систем. А щоб сайт був в заповітному ТОПі, потрібно знати основи оптимізації та просування сайту в пошукових системах і вміти ними користуватися.
Почнемо зі знайомства з поняттям СЕО. SEO розшифровується як Search Engine Optimization, що в перекладі означає пошукова оптимізація або ж оптимізація під пошукові машини.
Сенс цих трьох слів - це оптимізація сайту для подальшого просування сайту в рейтингу пошукових систем.
Чим вище позиція вашого сайту у видачі пошуковика, тим більша ймовірність, що відвідувач зайде на сайт, так як приблизно 100% заходить за першими трьома посиланнях пошукової видачі, далі тенденція до зменшення - до десятої посилання першої сторінки видачі добираються 20-50% користувачів. На другу сторінку видачі поіковіка заходять 10-20%. Отже, для всякого ресурсу найбільш бажане місце саме в першій десятці пошукової видачі. Але, на жаль, сайтів-конкурентів занадто багато, а десятка всього одна. З'являється резонне питання: як же підкорити це вершину і вибитися в лідери? І тут SEO-оптимізація сайту приходить на допомогу.
Пошукову SEO-оптимізацію умовно можна розділити на три частини:
Перша частина полягає у роботі усередині сайту. У неї входять виправлення можливих помилок, додавання і зміна контенту, HTML-коду сторінок сайту, перелінковка і так далі. Так звана внутрішня оптимізація.
Наскільки дієвим буде перший крок, залежить тільки від Ваших зусиль і знань у цій області. Потрібно також врахувати, що алгоритми пошуковиків трохи розрізняються і тому оптимізація під Google повинна трохи відрізнятися від оптимізації під Яндекс.
Друга частина SEO-оптимізації - це розкрутка сайту самостійно. На цьому кроці необхідно вивести ресурс на перші позиції за допомогою груп заходів, що виконуються поза сайту (на інших сайтах, в каталогах статей, форумах, закладках та інших майданчиках), завдання яких наростити необхідну кількість посилань і просунути сайт по цільових запитах, а так само збільшити його авторитетність. Це називається просуванням сайту або зовнішньої оптимізацією.
Третя частина полягає в підтримці досягнутих позицій та поліпшенні отриманих результатів. Спостереження за своїми результатами і показниками конкурентів, зміна ключових слів, текстів для посилань, змісту сайту, коректування майданчиків - все це обов'язково потрібно мати на увазі, щоб зберегти зайняті позиції.
|