Внутрішня оптимізація сайту
Внутрішня оптимізація сайту - це дії, спрямовані на зміну вмісту сайту, щоб пошукові системи краще його індексували. Внутрішня оптимізація безкоштовна і її результативність залежить тільки від Ваших зусиль.
Внутрішню оптимізацію можна розбити на кілька частин:
1. Складання семантичного ядра. Необходімо скласти семантичне ядро, саме цей крок стає стартовим на шляху просування веб-сайту. Залежно від складеного семантичного ядра, відбуваються технічні доопрацювання та доопрацювання контенту, вибираються сторінки, які будуть просуватися. Тому потрібно правильно скласти семантику для просування. Тільки якісно складене семантичне ядро зможе забезпечити просування сайту, а разом з ним наплив відвідувачів.
2. Оптимізація контенту - текстового вмісту сторінки. У тексті, розміщеному на сторінці важливо часто використовувати ключові слова, але не варто забувати, що сторінки, що рябіють ключовими словами, пошукові системи можуть розцінити як пошуковий спам. Тому рекомендується використовувати ключові слова з частотою, що не перевищує 2-8% від усього вмісту сторінки.
3. Робота з Мета-тегами. При реєстрації веб-ресурсу пошукові машини використовують інформацію, яка зберігається в тегах META, вони розміщуються в html-коді сторінки між тегами.
4. Робота з файлом robots.txt. При вході на сайт пошукові машини спершу звертаються до файлу robots.txt, роблять вони це для того щоб зрозуміти як їм діяти далі і дізнатися, які файли і директорії заборонені до індексування. Обмеження відбувається за допомогою тегів noindex для Рамблера і Яндекса і параметром nofollow для Гугла. Так само robots.txt може допомогти закрити від індексації сторінки або навіть папки на сайті. Однак цей же файл може допомогти склеїти дзеркала сайту - це необхідно, якщо на ваш сайт йдуть посилання з www і без.
5. Карта сайту. Якщо ви хочете, щоб всі сторінки вашого ресурсу проіндексувалися, необхідно скласти карту сайту - Sitemap. На ній відображені всі посилання сайту, проходячи по яких робот індексує всі сторінки.
6. Внутрішня перелінковка сторінок. Найбільша кількість посилань на сайт - прямі, це означає, що посилання ведуть на головну сторінку, через це головна сторінка має найбільш високий статичний вагу. Внутрішня перелінковка сторінок допоможе розподілити загальний статичний вага між усіма сторінками, і замість високих позицій однієї головної сторінки в пошукових запитах, статична вага буде розподілений між внутрішніми сторінками сайту.
І тільки після того, як буде виконана вся вищеописана робота по внутрішній оптимізації, можна приступати до зовнішньої оптимізації.
Внутрішня оптимізація сайту
Внутрішня оптимізація сайту - це дії, спрямовані на зміну вмісту сайту, щоб пошукові системи краще його індексували. Внутрішня оптимізація безкоштовна і її результативність залежить тільки від Ваших зусиль.
Внутрішню оптимізацію можна розбити на кілька частин:
1. Складання семантичного ядра. Необходімо скласти семантичне ядро, саме цей крок стає стартовим на шляху просування веб-сайту. Залежно від складеного семантичного ядра, відбуваються технічні доопрацювання та доопрацювання контенту, вибираються сторінки, які будуть просуватися. Тому потрібно правильно скласти семантику для просування. Тільки якісно складене семантичне ядро зможе забезпечити просування сайту, а разом з ним наплив відвідувачів.
2. Оптимізація контенту - текстового вмісту сторінки. У тексті, розміщеному на сторінці важливо часто використовувати ключові слова, але не варто забувати, що сторінки, що рябіють ключовими словами, пошукові системи можуть розцінити як пошуковий спам. Тому рекомендується використовувати ключові слова з частотою, що не перевищує 2-8% від усього вмісту сторінки.
3. Робота з Мета-тегами. При реєстрації веб-ресурсу пошукові машини використовують інформацію, яка зберігається в тегах META, вони розміщуються в html-коді сторінки між тегами.
4. Робота з файлом robots.txt. При вході на сайт пошукові машини спершу звертаються до файлу robots.txt, роблять вони це для того щоб зрозуміти як їм діяти далі і дізнатися, які файли і директорії заборонені до індексування. Обмеження відбувається за допомогою тегів noindex для Рамблера і Яндекса і параметром nofollow для Гугла. Так само robots.txt може допомогти закрити від індексації сторінки або навіть папки на сайті. Однак цей же файл може допомогти склеїти дзеркала сайту - це необхідно, якщо на ваш сайт йдуть посилання з www і без.
5. Карта сайту. Якщо ви хочете, щоб всі сторінки вашого ресурсу проіндексувалися, необхідно скласти карту сайту - Sitemap. На ній відображені всі посилання сайту, проходячи по яких робот індексує всі сторінки.
6. Внутрішня перелінковка сторінок. Найбільша кількість посилань на сайт - прямі, це означає, що посилання ведуть на головну сторінку, через це головна сторінка має найбільш високий статичний вагу. Внутрішня перелінковка сторінок допоможе розподілити загальний статичний вага між усіма сторінками, і замість високих позицій однієї головної сторінки в пошукових запитах, статична вага буде розподілений між внутрішніми сторінками сайту.
І тільки після того, як буде виконана вся вищеописана робота по внутрішній оптимізації, можна приступати до зовнішньої оптимізації.
|