Заробіток в інтернеті
   РУБРИКИ

Перейти на головну Webmoney Заробіток в інтернеті Гроші і успіх Безкоштовне в мережі Вконтакте Все про комп'ютери Все про покер Створення сайту Seo-розділ Загальні

   РЕКОМЕНДУЮ

Реєстрація в Webmoney Заробіток на кліках Робота на SEOsprint Заробіток на групах Вконтакте Заробіток голосів в Вконтакте Заробіток на Facebook Заробіток Вконтакте Заробіток на Wmmail Заробіток в соц. мережах Як заробити студенту Як залучити рефералів

   КОРИСНО ПЕРЕГЛЯНУТИ

Реєстрація в Webmoney Заробіток на кліках Заробити WMZ Заробіток на Wmmail Виконання завдань Як заробити електронні гроші Заробіток Вконтакте Заробіток Яндекс Грошей Заробити Webmoney Заробіток на написанні текстів Потратити Webmoney Робота на SEOsprint Заробити гроші на QIWI Заробити WMR Як заробити гроші Заробіток на групах Вконтакте Заробіток на Facebook Заробіток голосів в Вконтакте


   ІНТЕРНЕТ НОВИНИ

Пошукові системи Соціальні медіа Платіжні системи Хостинг Доменні імена Різне

Опубліковано:  15:09, 17 Квітня 2015, В категорії:  SEO-Розділ,  Переглядів:   532

Внутрішня оптимізація сайту


Внутрішня оптимізація сайту - це дії, спрямовані на зміну вмісту сайту, щоб пошукові системи краще його індексували. Внутрішня оптимізація безкоштовна і її результативність залежить тільки від Ваших зусиль.
Внутрішню оптимізацію можна розбити на кілька частин:

1. Складання семантичного ядра. Необходімо скласти семантичне ядро, саме цей крок стає стартовим на шляху просування веб-сайту. Залежно від складеного семантичного ядра, відбуваються технічні доопрацювання та доопрацювання контенту, вибираються сторінки, які будуть просуватися. Тому потрібно правильно скласти семантику для просування. Тільки якісно складене семантичне ядро ​​зможе забезпечити просування сайту, а разом з ним наплив відвідувачів.

 

Складання семантичного ядра


2. Оптимізація контенту - текстового вмісту сторінки. У тексті, розміщеному на сторінці важливо часто використовувати ключові слова, але не варто забувати, що сторінки, що рябіють ключовими словами, пошукові системи можуть розцінити як пошуковий спам. Тому рекомендується використовувати ключові слова з частотою, що не перевищує 2-8% від усього вмісту сторінки.

 

мета теги для внутрішньої оптимізації сайту


3. Робота з Мета-тегами. При реєстрації веб-ресурсу пошукові машини використовують інформацію, яка зберігається в тегах META, вони розміщуються в html-коді сторінки між тегами.

4. Робота з файлом robots.txt. При вході на сайт пошукові машини спершу звертаються до файлу robots.txt, роблять вони це для того щоб зрозуміти як їм діяти далі і дізнатися, які файли і директорії заборонені до індексування. Обмеження відбувається за допомогою тегів noindex для Рамблера і Яндекса і параметром nofollow для Гугла. Так само robots.txt може допомогти закрити від індексації сторінки або навіть папки на сайті. Однак цей же файл може допомогти склеїти дзеркала сайту - це необхідно, якщо на ваш сайт йдуть посилання з www і без.

5. Карта сайту. Якщо ви хочете, щоб всі сторінки вашого ресурсу проіндексувалися, необхідно скласти карту сайту - Sitemap. На ній відображені всі посилання сайту, проходячи по яких робот індексує всі сторінки.

 

Внутрішня перелінковка сторінок


6. Внутрішня перелінковка сторінок. Найбільша кількість посилань на сайт - прямі, це означає, що посилання ведуть на головну сторінку, через це головна сторінка має найбільш високий статичний вагу. Внутрішня перелінковка сторінок допоможе розподілити загальний статичний вага між усіма сторінками, і замість високих позицій однієї головної сторінки в пошукових запитах, статична вага буде розподілений між внутрішніми сторінками сайту.

І тільки після того, як буде виконана вся вищеописана робота по внутрішній оптимізації, можна приступати до зовнішньої оптимізації.

 

Внутрішня оптимізація сайту


Внутрішня оптимізація сайту - це дії, спрямовані на зміну вмісту сайту, щоб пошукові системи краще його індексували. Внутрішня оптимізація безкоштовна і її результативність залежить тільки від Ваших зусиль.
Внутрішню оптимізацію можна розбити на кілька частин:

1. Складання семантичного ядра. Необходімо скласти семантичне ядро, саме цей крок стає стартовим на шляху просування веб-сайту. Залежно від складеного семантичного ядра, відбуваються технічні доопрацювання та доопрацювання контенту, вибираються сторінки, які будуть просуватися. Тому потрібно правильно скласти семантику для просування. Тільки якісно складене семантичне ядро ​​зможе забезпечити просування сайту, а разом з ним наплив відвідувачів.

 

Складання семантичного ядра


2. Оптимізація контенту - текстового вмісту сторінки. У тексті, розміщеному на сторінці важливо часто використовувати ключові слова, але не варто забувати, що сторінки, що рябіють ключовими словами, пошукові системи можуть розцінити як пошуковий спам. Тому рекомендується використовувати ключові слова з частотою, що не перевищує 2-8% від усього вмісту сторінки.


3. Робота з Мета-тегами. При реєстрації веб-ресурсу пошукові машини використовують інформацію, яка зберігається в тегах META, вони розміщуються в html-коді сторінки між тегами.

4. Робота з файлом robots.txt. При вході на сайт пошукові машини спершу звертаються до файлу robots.txt, роблять вони це для того щоб зрозуміти як їм діяти далі і дізнатися, які файли і директорії заборонені до індексування. Обмеження відбувається за допомогою тегів noindex для Рамблера і Яндекса і параметром nofollow для Гугла. Так само robots.txt може допомогти закрити від індексації сторінки або навіть папки на сайті. Однак цей же файл може допомогти склеїти дзеркала сайту - це необхідно, якщо на ваш сайт йдуть посилання з www і без.

5. Карта сайту. Якщо ви хочете, щоб всі сторінки вашого ресурсу проіндексувалися, необхідно скласти карту сайту - Sitemap. На ній відображені всі посилання сайту, проходячи по яких робот індексує всі сторінки.

 

Внутрішня перелінковка сторінок


6. Внутрішня перелінковка сторінок. Найбільша кількість посилань на сайт - прямі, це означає, що посилання ведуть на головну сторінку, через це головна сторінка має найбільш високий статичний вагу. Внутрішня перелінковка сторінок допоможе розподілити загальний статичний вага між усіма сторінками, і замість високих позицій однієї головної сторінки в пошукових запитах, статична вага буде розподілений між внутрішніми сторінками сайту.

І тільки після того, як буде виконана вся вищеописана робота по внутрішній оптимізації, можна приступати до зовнішньої оптимізації.



Ще матеріали:
Правила Wmmail
Організувати заробіток з нуля в інтернеті
На чому можна заробити гроші в інтернеті - на поштовиках
Набір рефералів через завдання, Споруда реферальной мережі
Заробіток на написанні анкорів, заробити на створенні тексту
   ТОП-10 МАТЕРІАЛІВ

Заробіток на Facebook Заробіток на кліках Як відключити рекламу Заробити голоса Вконтакте Заробіток в соц. мережах Як заробити в інтернеті Заробіток на Форексі Де рекламувати сайт Безпека Webmoney Поради новачкам Як заробити студенту Як залучити рефералів

   З ЧОГО ПОЧАТИ

1. Реєстрація в Webmoney 2. Заробіток на кліках 3. Заробіток на Wmmail 4. Робота на SEOsprint 5. Робота на Seo-fast 6. Заробіток Вконтакте 7. Заробіток на Facebook 8. Заробіток в соц. мережах 9. Заробіток на текстах

   ОСТАННІ ДОДАНІ МАТЕРІАЛИ

Заробляти в інтернеті Як оплатити кредит Як зайти в BIOS? Який роутер купити? Немає звуку на комп'ютері Заробляти без освіти Тормозить інтернет Що таке cookies? Тормозить браузер